Tema: Re: req: sutarties pvz
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-12 12:19:26
Šį kartą palaikau Lino pusę (tik nesiunčiu į tą kaimą Bolivijoj ar kažkur).

Sutarčių laisvės principas reiškia, kad gali susitarti dėl bet ko, kas neprieštarauja įstatymams, bet čia ne
precedentinė teisė, kad galėtum akis išpūtęs sakyti "Man niekas to nesakė, dėl to nesitarėm". Todėl dėl kiekvieno
pirstelėjimo sutarčių sudarinėti nereikia (tipo "Susitariam, kad nedžiovinsiu katės mikrobanginėje"). Nes tada rimtai
iki absurdų prieiti galima - pvz., niekas nepasirašinėja sutarčių, kad darbo vietos tualete sisios į unitazą, o ne į
kriauklę ar šiukšlių dėžę. Tai elementariai vadinama sveiku protu.