Tema: Re: Del KET?
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-22 10:45:01
Beje, dar viena aplinkybė - jei sakai, kad įvažiuojant į tą raizginį nėra ženklo "eismas žiedu", tada policijai galima drąsiai akis plėšyti, kad tu nevažiavai žiedu, ir kad neprivalai laikytis taisyklės, reikalaujančios iš žiedo išvažiuoti tik pirma juosta.

Man atrodo Birželio g. pailgas žiedukas irgi turi panaikintus žiedinės sankryžso ženklus. Reiks pavažinėti ten, pasitikrinti, kas ten per eismo valdymas.

J.