Tema: Re: Del KET?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-01-16 17:12:46
    Nereiškia nieko - reikia žiūrėti konkrečia situacją. Bet apibendrinimas
"uždaroj teritorijoj negalioja KET dalis del asfaltuotos dangos kelio
pirmumo prieš žvyrkeli" tikrai neteisingas. Vien tik del to, kad KET išvis
neturi tokio apibrėžimo kaip uždara teritorija.

Beje, Vilniaus Akropolius. Aptverta teritorija ar ne ? Kaip ir ish visu
pusiu apsauginis barjeras arba tvora. Bet isvaziavimai atviri.

Ir išvis, jeigu jau man pereiti i Juškausko stiliu. Aptverta/uždara
teritorija KET'e neturi prasmes. Nes tuten visai nepateksi - neskrisi gi per
tvora. Važiuoji per Akropolio kiema, reiškia tai jau neuždara teritorija.