Tema: Re: Del KET?
Autorius: Faktas
Data: 2009-01-16 17:00:49
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gkq6bi$ago$1@trimpas.omnitel.net...
> Guglas bana dave ?
>
> "Kelias  -  eismui  skirta ir naudojama žemės  arba   statinio
> paviršiaus  juosta  per visą jos plotį,  įskaitant   važiuojamąją
> dalį,  sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir  dviračių
> takus, skiriamąsias juostas."

o ką reiškia juosta?
aikštelėj tai jau blynas, o ne juosta.

> Niekur neina kalba ar tai uždara ar atvira teritorija. Beje KET net neturi
> tokios savokos - yra tik gyvenamoji, kuri žymima atitinkamas ženklais, bet
> ir joje galioja tos pacios taisykles.

nu ten dar vienoj vietoj parašyta - tas pats kas gyvenamojoj zonoj, galioja ir daugiabučių gyvenamųjų namų kiemuose.

bet apie jokią uždarą ar aptvertą teritoriją tai nieko nerandu. :-/

tai kokiu pagrindu tada policininkas taip šnekėjo?
ar tuomet galiojusiose ket kažkas tokio buvo, ar šiaip pats sukūrė?

tai turiu tarkim daugiabučio kieme tokį daiktą: blynas asfalto ir šalia dar išvažinėta ant grunto,
nu ir važiuoju nuo grunto ant to asfalto ir pasirodo, kad juo dešinėj važiaves ir atsitrenkęs į mane yra teisus,
nes jis tipo pagrindiniu keliu važiuoja - su danga, o aš keliu be dangos?