Tema: Re: Del KET?
Autorius: Faktas
Data: 2009-01-16 17:18:15
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gkq85e$dgj$1@trimpas.omnitel.net...

>    Nereiškia nieko - reikia žiūrėti konkrečia situacją. Bet apibendrinimas
> "uždaroj teritorijoj negalioja KET dalis del asfaltuotos dangos kelio
> pirmumo prieš žvyrkeli" tikrai neteisingas. Vien tik del to, kad KET išvis
> neturi tokio apibrėžimo kaip uždara teritorija.

nu tai šitoj aprašytoj konkrečioj ar dešinės rankos taisyklė galioja,
ar kelio su danga prieš kelią be dangos?

> Beje, Vilniaus Akropolius. Aptverta teritorija ar ne ? Kaip ir ish visu
> pusiu apsauginis barjeras arba tvora. Bet isvaziavimai atviri.

nu neuždara.
ir jei ten važiuoju tiesiai, o iš dešinės iš statybų aiktelės nuo smėlio
įvažinės mašina ant manojo asfalto, tai nesusiprotėčiau stabdyt,
nes jis iš dešinės, o danga dzyn.

> Ir išvis, jeigu jau man pereiti i Juškausko stiliu. Aptverta/uždara
> teritorija KET'e neturi prasmes. Nes tuten visai nepateksi - neskrisi gi per
> tvora. Važiuoji per Akropolio kiema, reiškia tai jau neuždara teritorija.

akropolio ne uždara.

nu garažuose - kur šlagbaumas?