Tema: Re: Greičio viršijimas, bauda, pažymėjimo atėmimas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-09 16:05:49
Tai teisėjas tik ir gali. Policijos pareigūnas, nagrinėjantis administracinio pažeidimo bylą, tokios galios neturi (skirti švelnesnę, nei numatytoji, nuobaudos rūšį).
O dėl Rupulevičiaus tai nenoriu ir girdėti. Ten žiaurus atvejis.

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message news:han3lc$7mk$1@trimpas.omnitel.net...
:))

Tiesa, K. Rupulevičius gali išsaugoti vairuotojo pažymėjimą, jei
administracinę bylą nagrinėsiantis teisėjas atsižvelgs į kokius nors
prasižengėlio argumentus. Pavyzdžiui, prašymą neatimti vairuotojo
pažymėjimo jis galėtų motyvuoti tuo, kad gyvena užmiestyje, žmona neturi
teisės vairuoti, o važinėti jiems labai reikia ir pan. Pasak vieno iš
pareigūnų, teismuose visokių stebuklų būna.

http://www.delfi.lt/news/daily/crime/krupulevicius-baudziamosios-atsakomybes-isvengs-bet-sviesoforas-jam-kainuos-brangiai.d?id=24526188