Tema: Re: baldai/saldytuvaui laiptineje?
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2009-09-30 11:49:40
Laba diena,

Informuojame, kad pagal Bendrąsias priešgaisrinės saugos taisykles p. 505.1
draudžiama užgriozdinti ar užkrauti įvairiomis medžiagomis ir įrengimais
evakuacijos išėjimus, skirtus žmonėms patekti į gretimas namo sekcijas bei
aukštus. Namo administratorius ar kiti namo gyventojai nedelsiant privalo
imtis priemonių, kad bendrosiose patalpose nebūtų snadeliojami baldai ar
kiti rakandai. Jei Jūsų neklausys, prašome su prašymų kreiptis į Kauno
apskrities priešgaisrinę gelbėjimo valdybą, tuo tikslu bus atliktas viso
namo operatyvinis priešgaisrinis techninis patikrinimas. Po patikrinimo
suršyti trūkumai bus įteikti namo administruojančiai įmonės vadovui arba
savininkui. Pagal administracinį teisės pažeidimo kodeksą 192 str. 1 d. už
priešgaisrinių saugos taisyklių pažeidimus yra numatytos administracinės
nuobaudos.

Aurelijus Lukauskas Kauno apskrities PGV VPPS
tel 30 30 14 ir 34 13 39