Tema: Re: baldai/saldytuvaui laiptineje?
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2009-09-30 10:59:57
Panasi situacia buvo man, 9a paskutineje aiskteleje susidejo minkstus
baldus. Ko pasekoje tai tapo rukykla ir siap smagi susiburimo vieta. Ilgai
slaviau siemkas ir popirelius kol netycia ustikau sita jaukia vietele.
Bandziau kalbetis su administratorium bet jiem buvo dzin. Tipo samdykites ir
tt. Tada parasiau laiska i priesgaisrine. Atrase su visais straipsniais, kad
tai negalima ir pazeidzia priesgaisrines nuostatas. Pasirodo uz
priesgaisrine sauga atsako administratorius ir bauda skirtu jam, bei lieptu
pasalint trukumus. Jie mandagiai parase jei administratoriai to reikalo
nesipres, tai atliks VISO namo inventorizacija, uzdes bauda ir lieps
pasalint trukumus. Persiuntus si laiska administratoriuj reikalai isiprende
greitai ...
Semes