Tema: Re: Del nesaziningos komercines veiklos
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-26 22:36:30
Vienas ish uosvienes gynybos budu, jeigu iki to prieitu. Apsimesti kokiu
durneliu, pasikviesti situos pacius  Kaspirovskius (tipo uosviene
rekomendavo) ir liepti burti. 99,9 proc., kad pristatant preke bus
prisneketa daug teisybes neatitinkanciu duomenu. O tai jau pagrindas teigti,
kad sutaris sudaryta suklydus.