Tema: Re: Neveikiantis skaitiklis ir VST
Autorius: alf
Data: 2009-08-21 09:58:50
Del sodybos nezinau kaip turetu buti, bet jei vartojai po 450kwh tris metus
is eiles, po to puse metu pradejai vartoti po 10kwh ir po to jie patikrina
kad skaitiklis yra sugedes, is karto kyla itarimas kad skaitiklis buvo
sugedes ir anksciau, nors jie patys ir nepastebejo.. Jiems skaitikliu
tikrinti neprivaloma kiekviena menesi, bet jie stebi suvartojima ir jei jis
krito, anksciau ar veliau atsiuncia patikrinti ar nesugedo skaitiklis, todel
ir reikalauja tolygaus deklaravimo kas menesi. Tas anksciau ar veliau gali
uzsitesti ir iki puses metu, o tos tuscio buto istorijos jiems nelabai
idomios.
Tokias situacijas ir sprendzia tos taisykles, bet ar jie teisingai tau
pritaike, tik pats issiaiskinsi.