Tema: Re: Neveikiantis skaitiklis ir VST
Autorius: Eimis
Data: 2009-08-20 23:59:13
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
news:h6kbs0$6np$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesinervuok, kreipkis i VST raštu kuriame mandagiai bet kartu griežtai
> pasiūlai jiems eiti nx su tokiu skaičiavimu.

Tai aš taip ir supratau, taip ir perdaviau. O formikė yra kokia, ar čia
laisva forma savo faktus išdėstyti. Ar jiems pasiūlyti kokį
nors-kontr-skaičiavimą, ar išvis atsisakyti mokėti, remiantis tuo faktu, kad
jie patys turi rūpintis savo apskaitos prietaisų veikimu.

> Tiesa pasakius minėtas punktas tai pilstymo iš tuščio į kiaurą nieko
> nepasakant šedevras taip būdingas mūsų tešlagalviams valdininkams.

Niu kodėl tešlagalviai. Jie nori senyvo amžiaus žmogų nulupti visai nebloga
krizine suma. O visas biznis simple - pastumdinėti raštus, kur kompas
generuoja.

> Šiaip buvo įdomu susipažinti su minėtu punktu.

Dėkui, aš irgi minčių pasisėmiau.

> Kiekvieną ne dėl buitinio vartotojo kaltės elektros apskaitos prietaiso
> gedimo, pažeidimo ar dingimo atvejį operatorius ir buitinis vartotojas
> įformina dvišaliu atsiskaitymo už suvartotą elektros energiją (sutrikus
> apskaitos prietaisų veikimui) aktu (3 priedas). Buitiniam vartotojui ar jo
> atstovui atsisakius dalyvauti surašant aktą ir (ar) pasirašyti aktą, jis
> galioja, tačiau operatoriaus atstovas atsisakymą dalyvauti ir (ar)
> pasirašyti turi pažymėti visuose akto egzemplioriuose;

BINGO: Niekas niekur nepažymėta, jokių parašų nėra. Manau tai irgi vinis.