Tema: Re: Neveikiantis skaitiklis ir VST
Autorius: Eimis
Data: 2009-08-20 23:38:47
"alf" <nesakysiu@spam.s> wrote in message
news:h6kbda$6at$1@trimpas.omnitel.net...
> VST man pabreze kad privalau deklaruoti parodymus kas menesi. Jei
> nedeklaravai, paeme senesni, kuriame tikriausiai deklaruota tvarkingai.

Žmogau, pardon, neskaitai, kas parašyta - *kas mėnesį deklaruota* faktinė
sunaudota energija. Jei skaitiklis nejudėjo - e-banke suvesta nuo-iki tas
pats skaičius ir nusiųsta tokie duomenys. Ar jie pasiekė VST, nežinau, nes
žmogus tik ką kreipėsi, kad gauti patarimų ne plika šikna į dilgeles...

> Dar dziaukis kad nepaskaiciavo suma pagal tavo namuose esanciu prietaisu
> galinguma tarsi visi preitaisai butu veike maksimaliu galingumu 24 val per
> para. Tada moketum tukstanciais.

:-) tik nereikia mūsų gasdinti.