Tema: Re: Ar teisėtas mokestis už „skolos administravimo išlaidas“?
Autorius: ttt
Data: 2009-08-07 14:15:48
Splitas expressed precisely :
> beje - su teleoperatoriais geriau nejuokaut - visiskai diktatui paklust nera
> reikalo, bet jie visiskom nesamonem siaip ir neuzsiima, "musa" tik tikrai
> labai kaltus ar su 0.00000001 proc tikimybe ten netycia patekusius, visko
> buna. Efetyviausia net ne teismai ar antstoliai - i Infobanka, ant
> lentynel;es su yrasu "skolininkas" - ne tik kad kreditines, bet ir debetines
> korteles nebeduos bankas, gali ir kredituko paprasyt greciau ir pan.:)

Gal tik nenusisvaigstam... Kokiu pagrindu kredituko gali paparasyti
anksciau jei kreditukas yra ismokamas puikiai?? Sutartyje jokiu punktu
apie tai nera... Laikaisi sutarties salygu ir jokiu kredituku niekas
negali paprasyti.

> O ne taip ilgai trunkant, ir darbdaviai ims savo darbuotojus per ten tikrint
> - manau normalizuosis "pamirsau/pameciau saskaita/nemokesiu, o ka jus man"
> veikeju ordos. Atsiras ramybe, isnyks krize ir bus sviesa bei laime visuos
> namuos.

Zmogus bedarbis puse metu, santaupu jau neturi, naturalu kad kazkam
pradeda isiskolinti. Prades dirbti, grazins skolas. Ir ka tie
darbdaviai suzinos patikrine? Kazkokios drambliuko sapaliones.
Be to, sitas dalykas yra normalizuotas, anstoliai dirba puikiai.

> Peace, su penktadieniu visus:)

Aga.