Tema: Re: RC teikiama informacija
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-04 12:18:44
tai vat esme griaichiausia tame - prikin, turi prieima prie tos duombazes - chaliavna... sedi darbe, ner ka vekt - niu ir vedi arba a)belekoius adresus arba b)pazhystamu, giminiu, draugu adresus c) adresus del kuriu susiginchyjai su druzhiku eidamsa pro shali...  paskui vargshai savininkai nusiima info ir pradeda nervintis, kodel koks fntt jais domisi:)