Tema: Re: RC teikiama informacija
Autorius: Zilve
Data: 2009-08-04 09:52:24
Nepamirskime to, kad valstybineje tarnyboje dirbantys zmones yra
tarnautojai - t.y. turi tarnauti valstybei, jos pilieciams ir laikytis
valstybės tarnybos ir kt. teisės aktų. Taciau atsiranda tokiu, kurie save
vadina kitu zodziu - valdininkais, bei naudojasi suteikiamomis galimybemis
ne valstybes tikslams uzduotims vykdyti (manau tokiu atveju nebus problemos
paaiskinti besidominciam asmeniui uzklausos tikslo), o savo o gal ir kitu
asmenu asmeniniai tiklais. Vat tokius reikia trumpinti!