Tema: Re: RC teikiama informacija
Autorius: Blynas
Data: 2009-08-04 11:13:27
Niekas nekalba apie valstybės tarnybas. Tačiau mane pvz. labai domintų, kokio velnio mano turtas parūpi privačiam bankui ar notarui, jei nėra jokių su jais reikalų. Čia tipo sėdi glušelis banke, jo draugelis prašo prasikošt per DB ir tas lengva ranka ir nebaudžiamas tą daro? Na bent jau tokio veiksmo pagrįstumą aš tikrai noriu pamatyt.