Tema: Re: RC teikiama informacija
Autorius: Auris
Data: 2009-08-04 09:52:27
O jei notaras pasiziuri kokia tavo nekilnojamo turto verte ir del to
nusprendzia ar su tavim cia prasideti ar ne? Ar cia jis pazeidzia istatyma?
Kaip ir ankciau pateikiau pavyzdy del auto patikrinimo regitroje, ar negaliu
tiesiog patikrinti, nes man idomu kuriu metu tavo auto? Ar cia du skirtingi
dalykai?

Ir aplamai ar yra istatymuose numatyta kas nors siuo klausimu?