Tema: Re: Individualiu imoniu naikinimo metas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-06 15:51:12
Svarbiausias dalykas kiek Lietuvos verslas del tokiu eksperimentu patirs
nuostoliu.

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
| nieko nuostabaus kai paskubomis visi istatymai ruosti.. klausimas kada
taisyt skyles prades, nes manau kad vietoj to kad daugiau i biudzeta
surinktu gali gautis ir kad maziau

> [...]
uzskaitomos uz kitus laikotarpius, ar uz koki petra ar jona. Ikrito pinigai,
ir iskarto iskaito sodra i savo biudzeta. Kelio atgal nebelieka. Kaip
sakoma, pats kaltas kad mokejai daugiau :)

siuo metu musu gerbiamas valstybes biudzetas atsisako 6 (nors galima sakyti
9) procentu mokescio nuo darbo uzmokescio. Kas idomiausia zmones pasiryze
sumoketi, bet sodra sako mums nereikia, vmi sako mums tai nepriklauso :)
2009 metais yra 15 proc (vietoje 24). Bet realiai Kubilius sake, kad
mokestis bus 21 proc t.y. 15 gpm + 6 proc sviekatos draudimas. Bet atsitik
tu man tokia beda, kad 6 proc galioja nuo 2009-01-01. Tad gaunasi, kad
gruodzio men atlygimas ismokamas 2009 metais bus apmokestintas tik 15 proc
:) Praleido viena zodeli ir vuolia, biudzeto skyle. Idomu kada susigriebs?
uzmokescio ismokejimo rysium su gpm tarifo pasikeitimu. Ir kaip bedavodavosi
kiek neteks pinigu, o cai bac ir veitoj galima sakyti 24 tik 15 proc lieka,
ir ramu  :)

> [...]
| >> |
| >> |

Taip