Tema: Re: Individualiu imoniu naikinimo metas
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-05 15:31:21
Minti pagavai teisingai, deja ji nedziuginanti.
Siaip atrodo seimunai visai supanojo individulaios imones pelna su savininko isemimu. Toks ispudis, kad jie mano, kad visas pelnas kiek uzdirbo ii tiek ir yra savininko isemimas. Visai atmesdami gelimybe, kad dalis pelno gali buti investuota atgal i imone, ar tiesiog uzsaldyta skolose ir pan.

Kaip ir anksciau rase, faktas, kad individuali imone siuo metu apsimokestina daugiausia (daugiau net nei darbo santykiai) ir rizika yra didziausia (atsako visu savo turtu), mokestiniu lengvatu ar kokiu apskaitos lengvatu nera (ir galima sakyti jau senai nebuvo). Zadejo naikinti patentus, tai pirmiausia nusprende isnaikinti individaulias imones :)

O del VMI lenteles su PVM nuo isemimo, manau tai klaida.

T:)