Tema: Re: BMS, nekokybiska preke ir pinigu grazinimas
Autorius: Stork
Data: 2009-08-13 15:44:25
Dar info:
Jie  - iregistravo nauja imone "Computer data international", pakeite
registracijos adresa i Laisves pr.2, Vilniuje, nors buveine palikta
Savanoriu 301, Kaunas. Bet kas idomiausia, kad viskas senos imones kodu ir
PVM moketojo kodu :-) Ot Lietuva. Skambinau i VMI -atsakymas, viskas ok,
pakeite pavadinima-restrukturizacija.
Dabar kyla klausimas, kaip is juridines puses butu protingai galima surasyti
jiems rasta ir reikalauti keisti, arba ismoketi litus?

P.S. Prisegu atsakyma gauta siandien is paciu BMS:

Deja, tiekėjas nekeičia šios prekės, tokių pačių sandėlyje taip pat
neturime. Labai apgailestaujame, bet negalime niekuo padėti.

Geros dienos,

Garantinio aptarnavimo ryšių su tiekėjais sk. vadovė Dalia Bielskyte