Tema: Re: BMS, nekokybiska preke ir pinigu grazinimas
Autorius: Stork
Data: 2009-08-12 10:30:38
Tai va skambinau. Kolkas laukiu kol man grazins daikta.
Sujunge su serviso tarnyba-tai bicas sako suremontuot negalejom ir pasiule
kreiptis i konkurentus pvz.: ICG, Topocentra ar ELKO. Sakau, o kaip prekes
keitimas, ar pinigu atsiemimas-atsakymas: tikrai neatgausit, tipo net bandyt
neverta. Skambinu i ELKO-sako geriau nesiusk mums, nes prekes negrazinsim.
As: kaip negrazinsit??? 8-/  Sako. mums BMS skolingas, tai kai atsiuncia
mums prekes, mes jas verciam i kreditines ir pasiliekam sau :-))) Tipo
dengiasi skola taip...  Na Lietuvoj bezpridelai kazkokie...  Tai dabar
issigandes ar dar nepakliuvo pas juos mano navi...  Sako jei nori
suzinot-skambink i Latvija (ten garantini servisa atlieka), arba geriau i
Anglija siusk tiesiogiai gamintojui.....

P.S. klausiu koks ju statusas "sustabzius veikla" sako-arestuotos prekes ir
saskaitom uzdetas arestas.