Tema: Re: BMS, nekokybiska preke ir pinigu grazinimas
Autorius: Stork
Data: 2009-08-11 17:05:51
Gerbiamas kliente,

Pranešame, kad bendrovė „Computer Data International“, valdanti mažmeninės 
prekybos elektronikos prekėmis tinklus „BMS Megapolis“ ir „Optimalūs 
Kompiuteriai“, nuo 2009 m. liepos 31 d. sustabdė savo veiklą.
Gal kas galetu parasyt ka reiskia savoka "sustabdė savo veiklą"? Nes zmones 
kaip ir dirba (ne visi), mokesciu inspekcijai pranese, kad netiek 
deklaraciju kuri tai laika.
Esme tokia, kad turiu atgauti is ju garantine preke, kurios jie nesugebejo 
sutaisyti ir atsisako ja pakeisti kita gera ar grazint pinigus. Vartotoju 
teisiu gynejai nieko gerio nepataria-tipo bankrutuos-galesi sureikalavimu 
kreiptis i bakroto administratoriu, o jei perims teises kita firma-galesi 
nest ten... Dabar atseit nera kam rasyt pretenzijos.
Bet garantinis laikotarpis (1 metu, nors gamintojai, bei kiti Lietuvos 
pardavejai duoda 2) baigsis po menesio, o kol visos proceduros issispres, 
bijau liksiu be pinigu ir be prekes.
Preke -navigacijos irenginys (pagal LR istatyma tikriausiai priklausytu 2 
metai garantijos).
Patarkit kaip elgtis. Dekui

"KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
news:h4utjm$o4p$1@trimpas.omnitel.net...
> Edmundas rašė:
>> Na ir dar truputelis info
>> http://www.delfi.lt/news/economy/ITbussines/article.php?id=23373576
>
> Sprendžiant pagal pranešimą spaudai, tai labai korektiškai elgiasi:
>
> „Tolesnė prekybos tinklų veikla reikštų didėjančius nuostolius ir 
> mažėjančias galimybes vykdyti savo įsipareigojimus (...)
> prekyba nebevyks, tačiau toliau veiks technikos priežiūros ir garantinio 
> aptarnavimo centrai.“