Tema: Re: BMS, nekokybiska preke ir pinigu grazinimas
Autorius: Stork
Data: 2009-08-13 11:28:53
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h5trmf$o88$1@trimpas.omnitel.net...

> O tu pabandyk.
Ta tai as bandysiu, tik reik prekes sulaukt gryztancios :-) Pasirodo siuntu
tarnyba DPD arestuoja (sulaiko ar kitaip pavadinkim) BMS'o prekes savo
sandelyje-tipo skolingi mums. Tai skambinausi ir jau DPD prasiau, kad
atiduotu -sake pirmadieni grys kazkokia vadove ir eis ieskot mano prekes
(kompe rado, kad yra pas juos).  Norejo arestuot visas absoliuciai prekes,
bet tikriausiai suprate, kad daiktai priklauso jau ne BMS, o pirkejams
atsoko.
Vartotoju gynimo tarnybos nuleidzia rankas ir niekuo padet negali, nei siuo
nei kitais klausimais. Buvo net labai nustebe, kai pasakiau, kad VMI
iregistruota "computer data international" bedrove turi tuos pacius PVM ir
PVM moketojo kodus kaip ir BMS :-) Sako negali buti..  Butu juokinga, jei
nebutu graudu :-))))
Ju motyvas-pagal istatyma reikia kreiptis i pardaveja, kuris siuo atveju
uzsilenkti gali.

> O kas taip sake ?

Sake mergina (neklausiau vardu ir pareigu)