Tema: Re: Jeigu padaryciau nusikaltima Antarktidoje ...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-16 15:24:19
Matai, Bronco, šiai diskusijai visiškai nesvarbu, kiek pasaulyje yra niekieno salų. Aš užsikabliavau tik ant kažkieno (tavo?) pareiškimo, jog KAS yra nusikaltimas (LR BK 5 ar 7 str. prasme) yra nustatinėjama IŠIMTINAI tik pagal tos valstybės teisę, kurioje įvyko ta veika.

Aš gi sakau - bulshit, nes tokiu atveju high-seas "niekieno vandenyse" (kurioje negalioja jokios šalies jurisdikcija, o tai reiškia, negalioja jokie "apibrėžimai" kas yra o kas nėra nusikaltimas) būtų totalus chaosas.

Todėl ir pateikiau pavyzdį, kad paneigčiau tavo tvirtinimą. T.y., aš teigiu, jog tai, KAS laikytina nusikaltimu - nėra išskirtinai tik pagal tos valstybės jurisdikciją, kurioje veika įvyko. Jei mūsų LR BK traktuoja veiką kaip nusikaltimą, ji ir privalo būti taip traktuojama bent jau mūsų piliečių atžvilgiu (nes piliečiams mes galim taikyti savo jurisdikciją nepriklausomai nuo to, kur jie ką daro).

Jei Irake galima legaliai prievartauti 12 metų mergaites, tai visai nereiškia, kad tu išlieki šventas mūsų jurisdikcijos atžvilgiu, teisingai? Nes KALTĖ viso pagrindas. Psicho niekas nebaudžia už nusikaltimą tik todėl, kad jis nesugeba suvokti, jog padarė blogai.
10 metų vaikas, iššaudęs tėvus, NEbus teisiamas pagal BK, nes pagal mūsų įstatymus jis dar nesąmoningas, ir negali suvokti padaręs blogą darbą.
;)

Vat štai jums ir prašom. Jei LR BK žolės rūkymą traktuoja kaip nusikaltimą, tai atsargiai su ta Olandija. :)))
J.

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message news:h3n1df$p28$1@trimpas.omnitel.net...
Jonas Sergejenka wrote:
> nužudymas įvyksta atoslūgio metu, ant uolos gūdžiame Ramiajame vandenye, kuri iškilusi atoslūgio metu virš jūros lygio 80 cm, o potvynio metu panyra po jūros paviršiumi.

Kodėl tokia primityvi situacija? Siūlau pataisyti "nužudymas įvyksta
atoslūgio metu, ant uolos gūdžiame Ramiajame vandenyne" į "nužudymas
įvyksta atoslūgio metu, gūdžiame Ramiajame vandenyne ant uolos
nutūpusioje skraidančioje lėkštėje, priklausančioje Alfa Centauri
ambasadoriui, kuris vežė skiriamuosius raštus įteikti popiežiui
Benediktui XVI". Va, tada bus užduotis verta grupso pavadinimo ;)

O šiaip, tai aš apie salas rašiau, o ne apie pasislepiančias potvynio
metu po vandeniu uolas, juo labiau ne apie atvirus vandenis. Nuo kada
kartais išnyrantis iš po vandens akmens luitas yra "sala"? Ir šiaip,
matau pats tuo domėjaisi, tai pasidalink info, kiek pasaulyje yra tikrų
salų, kurios visiškai nepriklauso nei vienai valstybei? O kas atsitinka
ant uolų, plaustų ar šiaip neutraliuose vandenyse, tai jau visai kita šneka.