Tema: Re: Jeigu padaryciau nusikaltima Antarktidoje ...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-09 10:52:34
Yra 4 tarptautinėje teisėje pripažįstamos sąlygos (pvz, pagal Montevideo 1933 metų konvenciją), norint kažkokį vienetą laikyti "valstybe".
- Permanent population
- defined territory
- government
- capacity to enter into relations with other states

T.y., kaip draugui, norėjusiam ant ledkalnio paskelbti savo valstybę, sakiau, vien nuolatinė populiacija dar nieko nereiškia. Teritorijos apibrėžtumas (ledynų tikriausiai nelaikytum teritorija, nes gali ištirpti, arba gali išsiplėsti į kitas teritorijas), valdžia (na, valdžią lengviau suimituoti, pasirašai kokį AKTĄ, pasiskelbi karaliumi, ir vat jums prašom valdžia). Bet svarbiausia - kad kitos valstybės tave pripažintų.