Tema: Re: Jeigu padaryciau nusikaltima Antarktidoje ...
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-09 10:36:51
Trumpai drūtai - Jurisdikcija g.b.:
- pagal teiritorinį principą;
- pagal pilietybės principą;
- subjektinė (pagal objektą).

LR BK apie tai kalbama 4-7 straipsniuose (t.y., LR BK galioja asmenims, padariusiems nusikalstamą veiką Lietuvos teritorijoje, arba, už Lietuvos piliečio užsienyje padarytą nusikaltimą, arba, užsieniečių užsienyje prieš Lietuvą padaryti tam tikri nusikaltimai, o taip pat tarptautinių sutarčių apibrėžti nusikaltimai, nesvarbu nei kas, nei kur juos padarė (karo nusik., terorizmas, žmonių grobimas, disponavimas narkotinėmis medžiagomis - nesvarbu, ar už tai baudžiama pagal vietos įstatymus)).

Plačiau:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jurisdiction

Johnas.