Tema: Re: del CK ir vyriausybes nutarimo vykdimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-08 12:35:57

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
news:h0ilm8$1mp$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesu specas ir neturiu asmenines patirties siuo klausimu, bet skyrybu
> procese juk yra priimamas teismo sprendimas del skyrybu, turto padalinimo,
> vaiko islaikymo priteisimo ir kita. Kaip suprantu del vaiko islaikymo
> sumos gali abi salys susitarti taikiai ir teismas tai tik patvirtina, o
> jei nesusitaria (veinas nori dauk, kitas mazai), tai teismas priima
> sprendima savo niuziura. Man atrodo, kad abiem atvejais cia jau skaitytusi
> "teismo priteistas" vaiko islaikymas, ar as klystu?

Nebutinai. CK 3.193 numato, kad skirdamiesi jie gali sudaryti sutarti, kaip
islaikys vaika. Ir tai jau bus ne teismo sprendimu priteista suma.
Galiausiai alimentai gali buti mokami net neissiskyrus ir tarpusavio
susitarimu. Man tai irgi per gili teorija, bet kad antstolis galetu
indeksuoti tokias sumas - labai abejoju....