Tema: Re: del CK ir vyriausybes nutarimo vykdimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-08 12:13:29
Dar pafilosofuosiu. Indeksavimas turetu buti skirtingai ziurimas kai yra
teismo nutartis ir susitarimas arba taikos sutartis, kurios vykdymas
patiketas antstoliui. Sunkiai isivazizduoju,kad ash su savo vaiku motina
susitariu taikiai, kad bus mokamas fix'as ir ji man neturi jokiu pretenziju,
taciau antstolis vistiek tas sumas indeksuoja. IMHO reikia laukti teismu
praktikos ir ziureti, ka jie nuspres su kokia konstitucijos dvasia
pabendrave. Bet cia jau neprognozuojami dalykai....