Tema: Re: del CK ir vyriausybes nutarimo vykdimo
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-08 12:29:44
Nesu specas ir neturiu asmenines patirties siuo klausimu, bet skyrybu procese juk yra priimamas teismo sprendimas del skyrybu, turto padalinimo, vaiko islaikymo priteisimo ir kita. Kaip suprantu del vaiko islaikymo sumos gali abi salys susitarti taikiai ir teismas tai tik patvirtina, o jei nesusitaria (veinas nori dauk, kitas mazai), tai teismas priima sprendima savo niuziura. Man atrodo, kad abiem atvejais cia jau skaitytusi "teismo priteistas" vaiko islaikymas, ar as klystu?

O del indeksavimo, pagal tvarka panasu, kad jei teismas priteise periodine ismoka pvz 100 lt, tai kiekvineu metu vasario menesio ismokas mokantis asmuo (jis pats) arba is jo isskaiciuojantis asmuo (antstolis, imones ismokanati atlyginima ir is jo iskaiciuojanti alimentus) tures indeksuoti sumas. Tik regis yra vienas kabliukas, bent jau antstoliu komentare, kad jei gavejas nepraso indeksuoti t.y. gauna neindeskuota suma ir niekur nesiklreipia del indeksavimo, laikoma, kad jis sutinka su tokia suma ir atgaline tvarka neindeksuojama.
Bet kuriuo atveju, sis atradimas man buvo idomi naujiena, panasu kad ir kitiems :)

T:)