Tema: Re: del skolos
Autorius: pjezo
Data: 2009-05-06 16:51:04
na tai yra ir kitas gal gi variantas...

"apdailai"-:
"as Vardenis Pavardenis kreipiausi i savop darbdavi prasydamas skirti man materialine parama, prasyma motyvavau tuo kad turiu atlikti remonta kad galeciau gyventi savo bute.
Darbdavys pasake kad jokio rasytinio prasymo nereikia, kad as esu geras darbuotojas ir jis kaip paskatinima man skiria X litu suma. Tuos X litu liepe atsiimti imones kasoje. Ar isakymas del ismokejimo buvo nezinau, ar mokesciai sumoketi VMI as nezinau. Jeigu darbdavys nesumokejo uz mane mokesciu, as kaip saziningas pilietis sutinku sumoketi mokescius nuo nurodytos sumos"