Tema: Re: Del nukopijuoto teksto
Autorius: useris
Data: 2019-09-19 15:54:27
Nera kokiu emailu kur siuntei tuos tekstus taisymui/reklamai dar kazkam?
Webarchive gal yra issisaugoje svetaines ekrano kopijos.
Autoryste preziumuojama, nereikia jokiu registraciju. Jie patys gali
sugalvoti kad yra autoriai ir tave pati paduoti i teisma :) Pvz pasikeis
svetaines savininkai ir galvos kad cia jiems priklauso teises, o tu kazkoks
nuvagei.