Tema: Re: Del nukopijuoto teksto
Autorius: andzeja
Data: 2019-09-05 21:17:34
Mano atveju, matyt, jau per velu? Kaip dabar irodysi kas is ko nukopijavo?
Sukurus kazka naujo, matyt, tada reiks kreiptis i antstoli, kad tekstus issaugotu... bet kai pradedi tik, nezinai kaip seksis ir per daug nesinori islaidauti, kiek tokia paslauga pas antstoli kainuoja?
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/