Tema: Re: Del nukopijuoto teksto
Autorius: Sail
Data: 2019-07-31 15:03:52
Reiskias turi kazkuo issiskirti nuo kitu, kad pas tave pirktu.

Pirkau kazkada keltuva i garaza. Galima buvo kaune (1 fotke saite ir burk is
kavos tirsciu kas ten per daiktas), o galima buvo is lenku uz siek tiek
brangiau. Bet ten ir video, ir visokie paaiskinimai, zodziu buvo matyt kad
tai butent tai ko man reikia.

Lenkai uzdirbo. Atveze i kiema, padejo itempti i vieta, paaiskino kaip
naudoti.
Servisas!