Tema: Re: Del nukopijuoto teksto
Autorius: useris
Data: 2019-08-19 15:22:55
Pas mane ta pati situacija - netgi paboldinimai palikti kaip pas mane.
Dar nepriejau prie to, bet mano veiksmu planas:

1. Pasidarai pas antstoli screen shotus, kad nepakeistu teksto. Siunti jiem
laiska su prasymu issimti ir apmoketi antstolio saskaita ir jei nori tau
pagal ATGTI priklausancia kompensacija.
2. Kreipiesi i teisma, tada jie atlygina dar ir teismo islaidas, atstovavimo
islaidas.

Jei imsiesi galiu padeti, nes pats planuoju anksciau ar veliau susitvarkyti
su kopijuotojais, ypac kad dirbu apie 10 metu, tai jauciu ir daugiau
svetainiu gali buti nusikopinusios.