Tema: Re: Palaidas ?uo
Autorius: qwerty
Data: 2019-06-21 21:21:13
"Tomas" <ich@tam.net> Wrote in message:
> Kur cia treade shuns interesai statomi auksciau santykiu? Matau tik aishkiai ishreikshta nenora tvora statytis. Tas shunininkas gal net ir ketina apsitverti, mes nezhinom, ale qwerty pageidauja ne apsisaugot, o papist ta shuni ir kaimyna kaip nors teisishkai."Julius" <obeliukas@gmail.com> wrote in message news:qehm6b$tcv$1@trimpas.omnitel.net...> "Tomas" <ich@tam.net> Wrote in message:>> Neretai atsitinka kad labai geri bendruomenishki kaimynai apsipyksta del kokiu nors shudniekiu, o tvora padetu to ishvengti.> > Jei ?uns interesai statomi auk??iau ?mogi?k?j? santyii?, taip ir> nutinka. Reiktu kaip Amerik?j Trampas Meksikai, kad tvertusi nuo> savo paci? b?gan?i? emigrant?. Jei neturi tvoros, ?uo ant> lenci?go arba voljere. Jei tingi ve?ti ? mi?kus ve?ti> i?silakstyti, tveriesi tvor? ir lai ?uo ?ika tavo teritorijoje.> > > "Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message news> :qef96v$bk7$1@trimpas.omnitel.net...> Na tas aklinu tvoru tverimas> irgi nera geriausias galimas gyvenimo bendruomenese pavyzdys> >> fenix <kazkoks@kazkaip.com> wrote:>> 2019.06.19 16:44, Nitro> ra??:>> > policija ar savivaldybes viesosios tvarkos skyrius. Jei> zmogus noramlus - vieno vizito pakaks.>> > >> > Siaip suni reikia> dresuot, jei nepavyksta - pririst. Man nelabai suprantama, kaip> suo gali pabegt :)>> trecias variantas: tvora apsitvert savo> kiema>> ketvirtas: neturet shuns>> > qwerty <to> mas.blablabla@gmail.com> wrote:>> >> Privaciu namu kvartalas,> tvoru kol kas niekas neturi. Yra kas netolies >> >> laiko suni> namie kuris reguliariai "pabega" ir ganosi po gretimus >> >>> sklypus. Kartas nuo karto prisika, ir siaip mazi vaikai baidosi.> >> >> Seimininkas i pastabas reaguoja sakydamas kad pabego,> vaikai duris >> >> paliko ir pan. Nu bet tas jau reguliariai> kartojasi ir teisybe pasakius >> >> uzpiso. Yra teisiniu> priemoniu situacijai pakeisti? Gal sakykim pagavus >> >> priduoti> i Grinda ar kita istaiga butu galima?>> > >> > >> >> > > -- > Julietis

Suninikas gyvena uz kokiu 500 m ir tarp kitko apsitveres. Taciau
 vartai amzinai atviri. Musu gi visi aplinkiniai nei vienas tvoros
 neturi ir kol kas neplanuoja. Kodel d?l vieno savo gyvuno
 nepriziurincio individo visi dabar turi tvoras tvertis? Manau yra
 paprasciau ir pigiau issprendziamas klausimas.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/