Tema: Re: Palaidas ?uo
Autorius: Julius
Data: 2019-06-21 07:24:43
"Tomas" <ich@tam.net> Wrote in message:
> Neretai atsitinka kad labai geri bendruomenishki kaimynai apsipyksta del kokiu nors shudniekiu, o tvora padetu to ishvengti.

Jei šuns interesai statomi aukščiau žmogiškųjų santyiių, taip ir
 nutinka. Reiktu kaip Amerikėj Trampas Meksikai, kad tvertusi nuo
 savo pacių bėgančių emigrantų. Jei neturi tvoros, šuo ant
 lenciūgo arba voljere. Jei tingi vežti į miškus vežti
 išsilakstyti, tveriesi tvorą ir lai šuo šika tavo teritorijoje.

"Nitro" <nitro@centras.lt> wrote in message news
:qef96v$bk7$1@trimpas.omnitel.net...> Na tas aklinu tvoru tverimas
 irgi nera geriausias galimas gyvenimo bendruomenese pavyzdys> >
 fenix <kazkoks@kazkaip.com> wrote:>> 2019.06.19 16:44, Nitro
 ra??:>> > policija ar savivaldybes viesosios tvarkos skyrius. Jei
 zmogus noramlus - vieno vizito pakaks.>> > >> > Siaip suni reikia
 dresuot, jei nepavyksta - pririst. Man nelabai suprantama, kaip
 suo gali pabegt :)>> trecias variantas: tvora apsitvert savo
 kiema>> ketvirtas: neturet shuns>> > qwerty <to
mas.blablabla@gmail.com> wrote:>> >> Privaciu namu kvartalas,
 tvoru kol kas niekas neturi. Yra kas netolies >> >> laiko suni
 namie kuris reguliariai "pabega" ir ganosi po gretimus >> >>
 sklypus. Kartas nuo karto prisika, ir siaip mazi vaikai baidosi.
 vaikai duris >> >> paliko ir pan. Nu bet tas jau reguliariai
 kartojasi ir teisybe pasakius >> >> uzpiso. Yra teisiniu
 priemoniu situacijai pakeisti? Gal sakykim pagavus >> >> priduoti
 i Grinda ar kita istaiga butu galima?>> > >> > >

--
Julietis