Tema: Re: Palaidas ?uo
Autorius: Vaidas
Data: 2019-06-21 11:31:37
Tirkiausiai tame, kad dėl šuns intereso pabėgioti žmogaus interesas
turėti kiemą be šunų virsta žmogaus problema ir poreikiu tverti tvorą. O
gal jo interesas ir yra gyventi be tvoros su likusiais kaimynais. Dar
pridedant, kad kaip ir įstatymai žmogaus pusėje, t.y. šeimininkas turi
neleisti šuniui lakstyti po visur.

Vaidas