Tema: Re: Mokestis uz Visa Virtuon kortele
Autorius: Fred
Data: 2009-04-24 11:36:37
    Niu ziurekite. As nuejau i banka, sakau, noriu korteles atsiskaitymui
per PayPal. Sako, imk Virtuona, jis veikia. Uzsisakiau, sake, ateik pasiimt
po savaites, kortele bus. Budamas kvailokas, ta vakara pasijungiau i
internetine bankininkyse ir pastebejes, jos atsirado Virtuon saskaita,
pagalvojau, kad daugiau man nieko ir nereikia, jei ant korteles tik jos
numeris yra, kuris bankininkysteje matomas. Klaida buvo tame, kad pamirsau,
jog reikalaujamas CVV2 kodas ir korteles galiojimo laikas, kurie buvo ant
lapo ir ant pacios korteles. Va teip, per kvaila galva tai paciai galvai
vargo dar prisideda :)