Tema: Re: Mokestis uz Visa Virtuon kortele
Autorius: Fred
Data: 2009-04-23 19:27:52
    Oo, rimtai, tik dabar supratau, koks as rimtas psichiatrinis pacientas
:) Tikrai gi CVV2 nebuciau gaves, ir korteles galiojimo laiko. Dekui uz
paaiskinima!
    Jei jus zinotumete visa mano ligu sarasa, tai suprastumete, kad
didziausias pagyrimas yra susilaukti tokios paprastos diagnozes, kaip
"psichas".