Tema: Re: Mokestis uz Visa Virtuon kortele
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-04-24 09:52:21
Chebra bandė paaiškinti, kad ne viską galima smulkiai ir konkrečiai išaiškinti ir dėl visko labai smulkiai susitarti
(kaip tai ypač aktualu anglosaksų teisėje - todėl pas juos diskleimeriai po 20 psl.). Pas mus paprastai viskas eina per
normas. Šiuo atveju norma būtų buvusi skaityti sutartį - ten turėtų būti parašyta, nafik ta kortelė ir ką su ja daryti.

Ta pačia proga apie amerikonėjimą (dėstytojas pasakojo):

Išsinuomavo bičas JAV kemperį ir patraukė atostogų. Bevažiuodamas autostrada įjungė autopilotą (cruise control) ir
kažkodėl nusprendė, kad jis veikia kaip lėktuvuose ar laivuose. Tada atsistojo ir nuėjo į kemperio galą hamburgerio su
kola įkalt. Kemperis nuvažiavo į griovį (nežinau kodėl). Bičas iš nuomos kompanijos prisiteisė sumą, nes jie neperspėjo
(ir instrukcijoje nebuvo parašyta), kad įjungus autopilotą negalima paleisti vairo.

Dėstytojo nuomone pas mus tokia byla neturėtų jokių perspektyvų.