Tema: Re: Mokestis uz Visa Virtuon kortele
Autorius: Fred
Data: 2009-04-23 19:09:48
    Man reikejo kazko, atsiskaitymams per PayPal, Visa Electron jie
nepripazista. Jei mokestis butu pavadintas kaip "mokestis uz naujos
saskaitos atidaryma", viskas ok, suprantu. Bet mokestis uz korteles
isdavima, jei ta kortele pati niekam nereikalinga, tik saskaitos numeriui
primint. Va ir klausiu, jei buciau neatejes ir nepasiemes to plastiko
gabaliuko? Saskaita buvo atidaryta jau ta pati vakara.

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,