Tema: Re: Pakaitinis auto
Autorius: Vytautas
Data: 2019-01-03 14:34:47
rasai prasyma, kad suteiktu automobili remonto metu. nei viena karta dar
neatisisake to padaryti (tiksliau atakydavo kad neturi pakaitiniu auto, o
gali nuomos islaidas padengti, kol bus remontuojama)ergo labiau patiko, nes
atvare nuomos kompanija iki serviso auto ir nereikejo paciam nieko daryti.
su seesamu man atrodo reikejo susirasti paciam nuoma, apsimoketi ir paskui
pateikus saskaita apmokejo per 2 dienas. is karto pasake - remontas 5-6
dienos, paros kaina iki 100 litu