Tema: Re: Pakaitinis auto
Autorius: svyt
Data: 2018-12-30 19:03:09
Draudikas apmoka islaidas patirtas avarijos metu ir priteistas
 teismo. Arba be teismo, bet vadovaudamiesi teismine praktika,
 pritaikydami minimaliausius variantus.
tik sita jiems reikia
 priminti, nes savanoriskai niekas neskuba siulyt savo
 pinigu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/