Tema: Re: Pakaitinis auto
Autorius: amenox
Data: 2018-12-13 00:20:47
Ta prasme rašai zajavą kad tipo dėl avarijos negalėjau naudotis N dienų auto
ir prašau kompensuoti auto nuomą už tas dienas? Ir ar privalo draudikai tą
daryt? Nes va radau kažkokį straipsnį -
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/automobiliai/draudikai-pakaitini-automobili-suteikia-kada-nori-1556995/
Ten rašo kad:

Patys draudikai aiškina, jog apskritai tokiais atvejais nėra įpareigoti
suteikti automobilį. Tačiau Lietuvos bankas, prižiūrintis draudimo bendrovių
veiklą, pripažįsta, kad tokiais atvejais draudikai turėtų padengti bent
pakaitinio automobilio nuomos išlaidas.

Tai o kaip iš tikro, ar verta draskytis? Kokia praktika šiuo atveju. :)

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Neprivaloma motyvuoti tikslo, motyvuoti reikia termina.