Tema: Re: Pakaitinis auto
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-12-13 08:57:37
"Patys draudikai aiškina". Tai normalu. Praktika tokia, kad rašai
prašyma - remonti metu man reikaingas automobilis, dėl šventos ramybės
gali parašyti - važiuoju  į darbą, vežu vaikus. Praktika, kad apmoka tik
remonto metu. Tai yra savaite serviso paieškų, savaitė galvojimo ir
pasirinkimo, trys dienos remonto - nuoma apmokės tik už tris dienas.