Tema: Re: s/b metinins mokestis
Autorius: Gintas
Data: 2017-01-17 14:46:40
Logiskai mastant, jeigu NEbendrijos nariai nori moket ne daugiau , nei bendrijos nariai, tai ir reikalaut is bendrijos paslaugu turetu ne daugiau, nei ju reikalauja bendrijos nariai

Taciau juk posto autorius nori daugiau gaut paslaugu, nei ju gauna bendrijos nariai? Jis nori, kad pirmininkas jam asmeniskai paruostu rastiska ataskaita apie ivykusi susirinkima ir priimtus ten nutarimus. Kad pasiustu jam ta ataskaita nurodytu adresu. Paskaui tos pareikalaus kad jam asmeniskai butu pateiktos S/F kopijos. Asmeniskai pasikinta, kodel pakabintas zibintas prie ivaziavimo i bendriją. Viska individualiai jam ir rastu! Ir tokiu NEbendrijos nariu yra ne vienas. Kas uz sias paslaugas (kuriu negauna bendrijos nariai) turi apmoket? Visi susimete? Ir bendrijos nariai ir nebendrijos?