Tema: Re: s/b metinins mokestis
Autorius: Gintas
Data: 2017-01-17 11:08:57
Nu va, butent, kad ne pagal gosta :)
Atsiranda keli, kuriems bendrija turi siusti protokolu kopijas, raginimus susimoket, gaudyt sankryzoje, kad i poza atsistojusiam paaiskinti individualiai kam vel renkami mokesciai, daryt S/F kopijas ir t.t. ir panasiai.  Kas turi sumoket uz si papildoma varga? Juk labai lengva pareiskti "as ne bendrijos narys" , tad viska ir apie viska informuokit mane individualiai (ponas mat)  , o ten jau as spresiu moket ar nemoket. O jei tokiu ne vienas? Atskira ju informavimo sistema kurt?