Tema: Re: s/b metinins mokestis
Autorius: Gintas
Data: 2017-01-17 12:04:58
Posto autorius raso:
"Kabal"  wrote in message news:o5kmc7$okq$1@trimpas.omnitel.net...
Nusiunciau prasyma gauti nutarima.
-----------------------
Logiska manyt, kad susirinkime jisai nedalyvavo, jei nezino. Dabar jam pirmininkas turi padaryti to nuotarimo kopija, ja patvirtinti ir pasiusti, idan ponas , patingejes ateiti i susirinkima ja gautu. Bendrijos nariams to nereikia. Maza to, tiketina, kad ponui dar kazkas bus neaisku ir jis vel paprasys kad pirmininkas jam ka nors rastu nepatingetu paaiskinti ir pasiusti.

Klausimas: kas turi moket uz tuos ruosiamus rastus ir Individualius aiskinimus  NEbenddrijos nariams? Kas apmokes uz papildoma darba, jeigu tokiu "neziniuku", neateinančiu į susirinkima, bet norinčiu zinot kas tame susirinkime kalbeta ir nuspresta yra ne vienas? Ir jie reikalauja gaut issamia susirinkimo ataskaita rastu! Kas turetu apmoket tokios ataskaitos ruosima? Juk kai kurie NEbendrijos nariai pareiskia , kad nemokes nei dalies pirmininko algos, nei buhalteres. Taciau nori gaut individualia, jiems ruosta, ataskaita. Kas jas jiems uz dyka ruos? Tamsta noretum uz aciu sedet ir ruost rastus tokiems?

Is kur tas naglas poreikis  sokdint bendruomene, nenorint uz tai susimoket? Tegu ir neskaitai saves kolukieciu gyvenamas kolukyje, kokio velnio reikalauji  kad vakarais kolukio valdyba rasytu tau ataskaitas, negaudama uz tai papildomo uzmokescio?