Tema: Ats.: Taisyklos pazyma draudimui
Autorius: Sniegas
Data: 2016-12-05 17:41:21
Iš TC nieko internetu neperku, nieko nežinau, bet kaip man Elektrėnuose
patogiausia pirkti su atvežimu į namus ir kainuoja mažiau 5 eurų.

"Ignas"  parašė naujienų news:o23t4e$9uv$1@trimpas.omnitel.net...

jei preke i parduotuve dar neatvezta, sita opcija negalioja. cia 5 eurai
uz tai kad bachuriukas i sandeli nueis pries, o ne po parukymo...