Tema: Ats.: Taisyklos pazyma draudimui
Autorius: Sniegas
Data: 2016-12-02 11:46:28
Man Anglijoje automobilį suremontavo ir nė cento nepaėmė. Čia tik budulyne
už viską pinigus lupa.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:o1rba8$cbf$1@trimpas.omnitel.net...

Belieka tik prie žodžių kabinėtis, ane?

Pvz. man reikėjo pažymos draudimui apie mašinoje esančios apsaugos lygį.
Draudimo puslapyje pasižiūrwjau kas gali tą pažymą parašyti, nuvaziavau
į arčiausiai manęs esančią tame sąraše įmonę, jie apžiūrėjo auto, išrašė
pažymą ir nei cento nepaėmė (net nesu ir niekad nebuvau jų klientas).

IMO tai yra normali vakarietiška praktika.

O toks lupikavimas už visokias smulkmenas lupant nemenkus pinigus  -
sorry, bet tai tikrai ne tai is ko reikėtų pavyzdį imti.